Most helpful review

Coaches and their Deceptive Practices ALLOWED!!!!

I was a coach in this organization and quickly found out that this coaching or MLM scheme is there for a reason. "Coaches" as they call themselves are NOT trained in fitness AT ALL by the company. They are there to make OUTLANDISH claims on behalf of the company and to...
View full review
View full review
63 comments
#1483735

My friend and I had a bad experience with this program. I’m quite sure that it’s not a scam, however “coaches” are not trained, and when questioned about the products being sold to customers (in our particular case) we were received with a harsh attitude and promptly blocked from the platform this particular coach was using.

We had concerns regarding their Shakeology portion of the program and wanted to know the importance of them, and if possible, what was in them. Upon expressing these concerns, not only were they not answered, but the coach acted as if we had questioned the legitimacy of her company and job. In the end, we were blocked from messaging her with no reasons as to why. Very disappointed, especially for new and interested customers.

There is no level of professionalism or sense of customer service in this company. The "coaches" will only be nice and friendly when they smell weakness and insecurity of a scared fat girl.

The moment you show you have a questioning brain and that theyre not likely to make a sale from you, you end up shamed and blocked. Not worth the effort.

View more comments
ID
#500619 Review #500619 is a subjective opinion of poster.
Location
Medfield, Massachusetts
Product
Beachbody Fitness Program
Loss
$350
New Reviewer

I need to switch the debit card for payment

I need to switch debit cards for monthly payments! Hey I didnt realize that the Chime card didnt have enough money on it to pay the payment

Beachbody Reply:
Hi Latonya,
To update your Billing Information on your Team Beachbody Account, Please visit our FAQ article 1556 "Online Billing Information Update" at the below link:
https://faq.beachbody.com/app/answers/detail/a_id/1556/catid/0/TLP/0
We have also sent you an e-mail communication on 4/29/22 to contact us via phone if you need further assistance.
Beachbody
View full review
ID
#3518170 Review #3518170 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Another card registered for payment

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Piyo live training

Unable to find the link to sign up for this course. I was a previous Piyo instructor and let my instructor status lapse.

Does this require annual classes to keep my certification? Price?

Beachbody Reply:
Hello Shirley,
Beachbody Live training was discontinued in 2019. We no longer offer instructor courses.
View full review
ID
#2606627 Review #2606627 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
InFormation on live Pio training
New Reviewer

Shipping issue

Customer Service rep. My order was shipped to old/ previous address.

A new shipment was expressed out ASAP. THANKS

User's recommendation: Quick service and friendly.

Beachbody Reply:
Hello Jacee,
We are happy to have resolved your shipping concern.
Thank you for your feedback.
View full review
ID
#2573902 Review #2573902 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Cancel order. Call me!!!

I want a call right now!!!!! I have left at least 20 messages!!!

Call now or I will smear all over social medial!!!!!!

I have never done that but I will This is crazy. Call me now z443-690-****

Beachbody Reply:
Hello Adie,
We have successfully cancelled your Beachbody On Demand subscription and issued a refund for the most recent charge. Please allow up to three business days to receive the refund depending on your financial institution.
We sincerely apologize for any inconvenience caused.
View full review
ID
#2571971 Review #2571971 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Query

Do you have any system to accommodate wheelchair bound or inambulatory individuals? I would love to be active but have such limitations

User's recommendation: Info please.

Beachbody Reply:
Hi Cynthia,
You may find additional information by clicking the following link: https://faq.beachbody.com/app/answers/detail/a_id/4643/TLP/0/catid/0
View full review
ID
#2506865 Review #2506865 is a subjective opinion of poster.

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Resale on Ebay

Sold my 100% real - PiYo Beachbody - 3 Disc Workout DVD Set Chalene Johnson Define Yourself. Beachbody put a claim to EBay that it wasnt legit.

Big business being bullies against customers reselling items they bought from Beachbody.

They only want you to buy from Them. What a joke of a company

User's recommendation: Stay away from Beachbody Bullies.

Beachbody Reply:
Hi Carey,
We will be reaching out to you directly regarding your Ebay resale concerns.
View full review
ID
#2251783 Review #2251783 is a subjective opinion of poster.
Loss
$100
Preferred solution
Let the company propose a solution

Get medical alert that I cannot get past

I cannot get past medical alert. The accept button is grayed out?

Call me at 814-812-****. Terry Dernar

Beachbody Reply:
Hello Terry,
We attempted to reach you by phone; however, we were unsuccessful. We followed up via email to the contact we have on file. Please contact us for further assistance.
View full review
ID
#2251585 Review #2251585 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Do not want to renew program

you are taking money out of my account and I didn't authorize it, this was supposed to be a free 14 day trail

Beachbody Reply:
Hi Teresa,
Upon reviewing your account we confirmed you signed up for the 14-day free trial of Beachbody On Demand on September 19, 2020. Since there was no cancellation request prior to the trial ending, you were billed for the subscription on October 4, 2020. We have cancelled your subscription and issued a refund for the charge since it is within our money back guarantee timeframe.
View full review
ID
#2208056 Review #2208056 is a subjective opinion of poster.
Loss
$40
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Change beach body coach

I was on hold for over 25 minutes and nothing was resolved. So frustrating

Beachbody Reply:
Hello Myrta,
We were unable to locate your account with the information provided in your complaint. We certainly would like to help you resolve your issues and ask that you contact our customer support.
View full review
ID
#2172631 Review #2172631 is a subjective opinion of poster.
Service
Beachbody Customer Care
Preferred solution
Correcting my account information

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Piyo enrollment

Not happy because I did not get my issue resolved!! I already enbut it is still asking me to enroll again!

Then it is not finding my zip code. I want to talk to a customer service person.

User's recommendation: I am not sure.

Beachbody Reply:
Hi Rachel,
Thank you for taking the time to speak with us.
It appears your free trial is not reflecting on your account and we are currently working to resolve the issue.
View full review
ID
#2162553 Review #2162553 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Let the company propose a solution
New Reviewer

CUSTOMER SERVICE ISSUES

Seriously? i can't get anyone on the phone.

you keep telling me you don't have my acct, you don't have my phone number and you don't have my email. Yet you took payment out of my account???

I have requested to change coaches - twice and nothing. no response.

What can i do to get this fixed?

I'm getting very frustrated. your website is very unfriendly and i keep going around in circles.

User's recommendation: don't use customer service.

Beachbody Reply:
Hello Dianna,
Upon reviewing your account we confirmed your Coach change was processed on September 2, 2020.
If any further assistance is needed you may reply to our email correspondence.
View full review
ID
#2147168 Review #2147168 is a subjective opinion of poster.
Preferred solution
Fix my coach - i requested a change and nothing has happened.
New Reviewer

Free trial not accessible

Free trial not accessible. Says invalid pw or email

Beachbody Reply:
Dear Sandra,

I am sorry to hear that you are having trouble signing into your free trial and any frustration this may have caused. We would like to help you resolve this problem right away and we would be happy to extend your trail for any days that you have missed, so that you get the use of the full 14 day free access. Please feel free to reach out to us at your earliest convenience. I have also included a link for our online self-help options and chat.

https://faq.beachbody.com/app/contactus_support/catid/1730/catname/Upgrade-to-a-Challenge-Pack/a_id/8281/TLP/1701.My-Beachbody-On-Demand

We are certainly here for you and look forward to resolving your issue right away.
View full review
ID
#1828857 Review #1828857 is a subjective opinion of poster.
Service
Beachbody Free Trial
New Reviewer

On Demand Platform

Too expensive. I like to have access to the dvds that I buy and I pay for.

Not to buy a semblance of a membership for all access workouts. If I wanted that, I would I joined a gym. I want the workout dvds of the program I have chosen. That's it.

I pay for those only.

They are mine to keep. Not *** membership to siphon more money out of me.

Beachbody Reply:
Dear Josee,

We are sorry to hear that you do not feel that our Beachbody On Demand service is the right fit for you. We do thank you for your time in submitting your feedback and will certainly forward your feedback to the proper management consideration.
View full review
ID
#1762294 Review #1762294 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Pricing issue
Preferred solution
I will never use your On Demand Platform, too pricey
New Reviewer

I missed place the receipt book that goes with the 3 Week Yoga Retreat DVDs

I requested the booklet that went with the beach body 3 week Yoga retreat Classes’ DVD's because it was destroyed in a fire and I am not computer savvy to go online and download another. I offered to pay for it.

After MUCH discussion it was decided that the booklet that accompanied the DVDs would be sent out to me. Thank you!!

Beachbody Reply:
Dear Tahya,

We are happy to hear that we could get your replacement booklet out to you, so that you can get back on track with your health and fitness goals! Please let us know if there is anything else that we can help you with.
View full review
ID
#1711381 Review #1711381 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good customer service

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Make sure you are not on auto ship

I ordered the beginning program which came with a pre and post workout I did NOT know I was on auto ship was never told this would be charged again in one month because I wasn’t even done with the prior months product I chose to return the product to get a refund returned the product it has been about a month was told I would be issued a refund and when I contacted customer service to ask about it they said if I did not have my tracking number I would not be receiving a refund so I am left with no product or any money I will never order anything again specially to risk this happening again.

Beachbody Reply:
Dear Sheila,I sincerely apologize for the negative experience that you have had with returning your Beachbody Performance Stack to us. Although our warehouse does not show the package returned back to us, we have processed a courtesy refund for the package to you (minus shipping and handling) on 11/21/2019. Please allow 3-5 working days for your refund to post to your account. Please let us know if there is anything else that we can help you with.
View full review
ID
#1710350 Review #1710350 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Workouts
  • Coach is professional
Cons
  • Refund not available
  • No good explanations
Reason of review
Poor customer service
Loss
$91
Preferred solution
Full refund

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content

For more information read Blog article